Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Auping introduceert matrasabonnement

Per september lanceert Auping een matrasabonnement voor 12,50 euro per maand. In principe loopt het abonnement vijf jaar, maar na een jaar is het opzegbaar. Auping mikt met name op de leeftijdscategorie tussen de twintig en dertig jaar.
 


Het abonnement geldt voor de matras Bedzzzy, een variant op de begin dit jaar gelanceerde matras die volledig recyclebaar is en werd ontwikkeld in samenwerking met DSM-Niaga. Na vijf jaar, wanneer het abonnement afloopt, haalt de beddenfabrikant de matras op zodat deze gerecycled kan worden. Hiermee speelt Auping in op het streven om zo duurzaam mogelijk te produceren.

Alleen in combinatie met abonnement
Een abonnement kost 12,50 euro per maand en het is na een jaar opzegbaar. Na vijf jaar kun je de matras laten ophalen door Auping die de materialen recyclet. Behouden kan ook. De matras is niet los verkrijgbaar, maar alleen in combinatie met een abonnement.

Doelgroep
In september wordt het model officieel geïntroduceerd en zal Auping het in de markt zetten als start up en daarmee enigszins los van de 'traditionele' organisatie. De belangrijkste doelgroep wordt gezien in twintigers en dertigers omdat deze volgens Auping zich bezig houden met duurzaamheid, niet altijd direct geld hebben om een bepaald bedrag ineens op tafel te leggen en gevoelig zijn voor het idee dat je niet perse producten hoeft te bezitten als je ze ook kunt huren via een abonnementsmodel.

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2024 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten