Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Beurs MoOD start campagne ‘In the MoOD for Belgium’

De in september in Brussel te houden textielbeurs MoOD start een mediacampagne om bezoekers de beurs te laten (her)ontdekken. Centraal thema is ‘Future meets Tradition’.

MoOD verwijst met de mediacampagne ‘In the MoOD for Belgium’ naar de oorsprong van de beurs en dat is België. In 1979 besloten Belgische textielfabrikanten om hun krachten te bundelen om samen een internationale beurs te houden onder de naam Decosit waarbij ‘sit’ verwees naar meubelstoffen. Indertijd herbergde België een groot aantal belangrijke weverijen en was de Belgische textielindustrie wereldwijd bekend. In de loop der jaren is dat aantal behoorlijk geslonken, maar heeft de Belgische textielindustrie nog steeds een goede naam.

Naamsverandering
Volgens de beursorganisatie is er een hernieuwde belangstelling voor de Belgische (en Europese) textielindustrie ‘waar traditie en toekomst elkaar meer dan ooit ontmoeten’. Vandaar dat het thema ‘Future meets Tradition’ aan de beurs wordt gehangen. Vijf jaar geleden veranderde de beurs van naam en maakte Decosit plaats voor MoOD, Meet only Original Designs, wat impliceert dat er (zoveel mogelijk) bedrijven staan die zelf produceren of de originele rechten hebben over wat zij verkopen.

Bezoekers-actie
Om bezoekers te trekken nodigt de beursorganisatie haar exposanten uit om mee te bouwen aan een netwerk van partners en klanten. Trouwe MoOD exposanten wordt gevraagd de boodschap van de beurs via notitieboekjes aan de klanten te verspreiden, als give-away en als uitnodiging. Daarnaast nodigt MoOD meer dan 1000 VIP’s uit, een selectie van klanten en prospects van de exposanten.
De beurs vindt plaats op 9, 10 en 11 september in Brussel.

Meer informatie: www.moodbrussels.com
 

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2020 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten