De deze week gehouden beurs Trendz in Gorinchem trok minder bezoek dan de editie van vorig jaar, maar desondanks spreekt de organisatie van en succesvolle beurs 'met veel initiatieven'.
De beurs trok 9.800 bezoekers en dat was een terugval ten opzichte van najaar 2018 toen de teller tot 11.199 bezoekers kwam. De organisatie wijst het warme weer aan als oorzaak van het verminderde bezoek. Volgens Mascha de Bruin, global brand manager van Trendz, is er op de beurs goed georderd en viel de 'tweede beursvloer' (een deel van de bovenverdieping is geschikt genaakt als beursruimte) in de smaak bij het publiek.
Inspiratiemoment
Volgens De Bruin wil Trendz zich ook profileren als 'inspiratiemoment voor de retailers in living & lifestyle' en daartoe was er een lezingenprogramma opgetuigd wat volgens haar gewaardeerd werd door het publiek. 'Ook in 2020 blijven we als organisatie uiteraard innoveren om samen met de exposanten een totaalbeleving op de beurs verder te realiseren, zodat de bezoeker optimaal wordt geïnspireerd en zijn of haar bezoek zo efficiënt en goed mogelijk kan inrichten.'