Op 18 januari organiseert de Koelnmesse een congres over het online vermarkten van meubelen. Naast voordrachten van diverse experts is er ruimte voor discussie.
Op het congres in Keulen zullen onder meer vertegenwoordigers van Otto, Emma Matratzen, Home24 en Wayfair ingaan op verschillende aspecten van online verkoop. Aan de orde komen vragen als: Kiezen voor een marktplaats of kiezen voor een eigen webshop, welke bedrijven doen het (niet) goed in e-commerce, hoe beslissen investeerders, hoe kun je via de diverse kanalen (omnichannel) klanten bereiken en hoe kun je een lange termijn voordeel halen uit je online verkoop?
Trending topics
Andere zaken die aan de orde komen: virtuele en augmented reality, marketing via social media, nationale en internationale business modellen, het gebruik van nieuwe technologieën om de online verkoop te verbeteren en trending topics in de internationale online meubelverkoop.
Doelgroepen
Het congres richt zich primair op managers en beslissers in marketing en sales, inkopers en vertegenwoordigers van logistieke bedrijven, strategische planners, retailers, productmanagers en mensen die zich bezig houden met online marketing.
Aanmelden
Het congres vindt plaats op 18 januari in Congress-Centrum Nord van de Koelnmesse. Tegelijkertijd wordt in het beurscomplex de internationale meubelbeurs IMM gehouden. Deze loopt van 15 tot en met 21 januari.
Kijk hier voor meer informatie en aanmelding voor het congres.
Meer informatie: www.imm-cologne.com