Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Duitse tapijtcampagne op Heimtextil en Domotex

De campagne Teppich & Du wordt op de beurzen Heimtextil en Domotex onder de aandacht gebracht. Het is een in het najaar van 2013 gestarte imagocampagne om tapijt onder de aandacht te brengen van de (detail)handel en de consument.

In september 2013 startte de campagne TEPPICH & DU die zich richt op de handel, de stoffeerder en de consument in Duitsland. Bedoeling van de campagne is om het imago van tapijt positief te veranderen en het onder de aandacht te brengen in (verkoop)gespreken. Daarbij worden de voordelen van tapijt zacht, kleurrijk, mooi, gezond etc.) onder de aandacht gebracht. Weerkerend element in allerlei promotie uitingen is een logo in de vorm van een button met de tekst Teppich & Du.

Promotiemateriaal
Bij de campagne hoort allerlei promotiemateriaal en dat zal ruimschoots aanwezig zijn op de beurzen Heimtextil (8-11 januari, Frankfurt) en Domotex (11-14 januari, Hannover). Ook kunnen bezoekers zich op de beurs laten informeren over de campagne. Op de Heimtextil is dat in de Foyer van hal 4.1 en op Domotex, ’s werelds grootste beurs voor vloerbedekking, is er aandacht voor de campagne in hal 6 en wordt in hal 7 bij het beursonderdeel Treffpunkt Handwerk iedere dag informatie verstrekt aan met name detaillisten en stoffeerders.

Copa
Weerkerend element in alle uitingen van de campagne Teppich & Du is een groene button die onder meer te zien zal zijn op de sites van de deelnemers en financiers van de campagne. De campagne ging eind septmber 2013 van start en is een initiatief van Copa, een samenwerkingsverband van 67 Duitse groothandels in vloerbedekking en woontextiel. Copa bestaat sinds 1964 en daaronder vallen 208 ‘vestigingen’ in Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Zwitserland.

Meer informatie: www.teppich-und-du.eu
 

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2021 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten