Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

En, hoe voelt het?

Beurzen moeten moeite doen om bezoekers te trekken want zij kunnen ook online de beursnieuwtjes bekijken. Toch willen veel bezoekers met eigen ogen kijken, betasten en ervaren.
 


De meeste 'voorjaarsbeurzen' zijn inmiddels achter de rug exposanten zijn bezig met de nabewerking; welke bestaande klanten zijn wel/niet geweest en welke nieuwe contacten moeten een wij vervolg geven? Beursorganisatoren kijken terug op hun evenement: hoe was de stemming, wat ging goed, wat moet beter en hoe kunnen wij volgende keer er voor zorgen dat er meer bezoekers komen? En de bezoekers zelf, wat deden zij?
 


Veel wat een beurs te bieden heeft, is online te raadplegen, vooraf en achteraf. Dus fysiek er naar toe gaan is niet perse noodzakelijk. Aan de andere kant: mensen willen toch vaak kijken, proeven en voelen. De bovenste foto is genomen op Heimtextil in Frankfurt en deze vrouw wil voelen of het behang echt een structuur heeft zoals zij dat denkt te zien.
 


De tweede foto komt ook uit Frankfurt van beurs Ambiente die vandaag haar slotdag beleeft. De tekst bij dit felgekleurde nepbont is eigenlijk overbodig. Even voelen gaat vrijwel vanzelf.
De laatste foto is afkomstig van meubelbeurs IMM in Keulen. Geen relaxfauteuil of loungebank, maar een tamelijk strak bankje dat meer geschikt lijkt voor projectmatig gebruik dan voor thuis. De dames zitten, de staande man legt uit en vraagt: wat vindt u er van en hoe voelt het?

 

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2020 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten