Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Gamma continueert live chat voor klusproblemen

Gamma verlengt voorlopig de digitale klusservice via de site datvraagik.nl. Consumenten kunnen via deze chatdienst hun klusvragen stellen en krijgen direct antwoord van Gamma-medewerkers..

Gamma lanceerde de service net voor de bouwvakvakantie en deze zou vier weken in de lucht blijven. De pilot wordt nu voorlopig verlengd omdat het in een behoefte voorziet, zo vertelt Alex Phaff, manager communicatie bij Gamma. ‘Wij kregen honderden vragen per dag.’ Via Datvraagik.nl kunnen consumenten vragen stellen die direct worden beantwoord door werknemers in verschillende bouwmarkten. Zij werken met een tablet in de winkel en beantwoorden de vragen. Vanwege de hoge waardering en de vele vragen wordt de test voortgezet.

Organisatorische aanpassingen
Volgens Phaff moest er organisatorisch achter de schermen een en ander worden aangepast, onder meer vanwege duidelijke piekmomenten. Ook waren er praktische zaken als het beter op elkaar afstemmen van de winkeltijden en de openingstijden van het hoofdkantoor. De dienst is op werkdagen bereikbaar tussen tussen 9 uur en 21 uur, op zaterdag tot 17 uur en op zondag van 12 uur tot 17 uur. Gamma is nu bezig om de verkregen informatie verder uit te werken. Of Gamma dat naar buiten brengt, laat Phaff in het midden. ‘Daar zit vertrouwelijke informatie bij.’ Wel geeft hij aan dat de service de komende maanden wordt voortgezet.
 

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2020 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten