Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Intirio biedt bezoeker informatie over vernieuwende retail

Intirio biedt tijdens de beurs de bezoeker informatie over vernieuwende ideeën en technologieën onder de noemer The Future of Shopping. Op de beursvloer kunnen bezoekers ervaren hoe zij kunnen inspelen op het veranderende consumentengedrag.

Het koopgedrag van de consument verandert, vooral door het gebruik van internet en daaraan gekoppelde nieuwe technologieën. De fysieke winkel en de digitale wereld er omheen verandert en de traditionele retailer zal steeds meer 24/7 online bereikbaar moeten zijn om in contact te komen en te blijven me de consument. Physical en digital smelten volgens de beursorganisatie samen tot phygital retail en tijdens de beurs (31 januari t/m 3 februari 2016 in Gent) wil zij daarom informatie geven aan de bezoekers (overwegend retailers) hoe zij hierop kunnen inspelen.

Containers op de beursvloer
Aan de orde komen onder meer: interactieve etalages, zintuiglijke prikkels in de winkel, het ‘verleiden’ van de consument, het vergroten van klantentrouw, het aangenaam maken van de winkel, de weg die de consument volgt van oriëntatie tot aankoop en de integratie van online en offline. Op de beursvloer staan een zestal containers waarin The Future of Shopping wordt vormgegeven. Het geheel is opgezet in samenwerking met ondernemersorganisatie Unizo (Unie van zelfstandige ondernemers) en het online platform RetailDetail dat vooral is gericht op nieuws uit de detailhandel.

Meer informatie: www.intirio.be

 

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2020 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten