Bij entreemattenproducent Rinos is Joska Jalving aangetreden als productmanager. Zij gaat zich richten op 'het ontwikkelen van producten met focus op design.'
Rinos verwacht dat Jalving 'zal gaan bijdragen aan het ontwikkelen van innovaties op het gebied van kwalitatieve entree-oplossingen en zal zorgdragen voor het ontwerpen en ontwikkelen van producten met focus op design', zo laat het bedrijf in een bericht op LinkedIn weten. 'Daarbij vertaalt zij externe ontwikkelingen en trends naar interne innovatie', aldus Rinos. Jalving komt van Auping waar zij manager visual identity en manager product identity was.
Functionele producten
De komst van Jalving is opmerkelijk omdat Rinos entreematten ontwerpt, produceert en vermarkt en dat zijn over het algemeen puur functionele producten. Jalving zegt vooral kleur belangrijk te vinden in het design en de combinatie van (saaie) entreematten en kleur ligt niet direct voor de hand. Maar blijkbaar is er meer mogelijk dan pure functionele kwaliteiten. 'Verrassend hè?', zegt Arnout Appelo, marketing directeur bij Rinos. 'Verwacht niet dat haar komst niet direct zichtbaar zal zijn, maar in het najaar wel.'
Joska Jalving productdesigner bij mattenproducent Rinos
Gepubliceerd op 24 jul 2018