Multimediaal platform Emerce en uitgeverij Sanoma organiseren op 2 november een dag over e-commerce in de woonbranche. De actuele stand van zaken en praktijkvoorbeelden komen aan de orde.
Hoe ontwikkel je een online strategie, hoe zet je je website in als inspiratiekanaal én als verkoopkanaal, hoe verkoop je online in het buitenland en hoe kun je gebruik maken van de nieuwste technische innovaties? Onder meer deze vragen komen aan de orde tijdens en worden beantwoord door diverse specialisten onder de noemer eHome & Deco.
Programma
Onder meer vertegenwoordigers van Leolux en Montis zullen op de dag uitleggen hoe zij internet inzetten in hun bedrijfsvoering. Wat kan de bezoeker nog meer verwachten? Het ‘emotioneel binden’ van de klant door webwarenhuis Fonq, de omnichannel strategie van Brabantia (huishoudelijke producten), hoe webwinkel Made.com zich presenteert als lifestylemerk, de groei van boekettenbezorger Bloomon en de ins en out over hoe vt wonen via het blad, social media en de site communiceert met de consument.
Bezoekersprofiel
De dag is bestemd voor professionals die werkzaam zijn in woon- en interieurzaken, bouwmarkten, tuincentra, keuken- en badkamerzaken en mensen die actief bezig zijn online handel. eHome & Deco biedt ‘know-how en best practices op het gebied van e-commerce voor retailers, brands en fabrikanten op het gebied van wonen, huis en interieur’, aldus de organisatoren.
Parallelle sessies
Bezoekers kunnen op de dag hun eigen programma samenstellen en er zijn gedurende dag een aantal parallel lopende sessies en gezamenlijke bijeenkomsten. De dag wordt gehouden in het pand van Sanoma in Hoofddorp.
Meer informatie: www.emerce.nl