Onder de noemer ListenUP worden er tijdens de beurs ShowUP (5 en 6 februari) diverse lezingen gehouden. Experts vertellen hierin over nieuwe trends en ontwikkelingen in de markt.
Ronny de Vylder, creative visualizer & consultant en jarenlang werkzaam geweest bij de Bijenkorf, geeft een ‘visuele tour’. Hij zal laten zien wat mode en etalages teweeg kunnen brengen en geeft antwoord op de vraag: Hoe kun je de aandacht van de consument grijpen? Kirsten Jassies is social media expert en zal ingaan op het gebruik van foto’s en video’s en de mogelijkheid tot ‘verhalen vertellen op Instagram’. Ook het vergroten van business via Instagram komt aan de orde.
Trends & bier
Souraya Hassan is interieurstylist, blogger en interieurfotograaf. Zij zal een lezing geven over 'Hoe maak je jouw merk visueel (voor social media)?' Jan Agelink van Buro JanTrendman wil graag kwijt wat de nieuwe trends zijn op het gebied van design, home & gift. Fotograaf Jan Willem Kaldenbach en journalist Edo Dijksterhuis presenteren hun boek ‘de bierrevolutie’ en vertellen daarover en Mary Hessing (ex hoofdredacteur van het blad Eigen Huis & Interieur) zal vertellen over het nieuwe design blad WOTH.
Tijden
De meeste lezingen (maar niet allemaal) worden op beide beursdagen gegeven. De sessies duren ongeveer 45 minuten en er is plaats voor ca. 100 personen. Reserveren is niet mogelijk, maar op tijd aanschuiven wordt op prijs gesteld. Zie de site voor de exacte tijden.
Doelgroep
ShowUP richt zich op woon- en cadeauwinkels, bloemenzaken, webshops, museumwinkels, bloggers en stylisten. De beurs wordt gehouden in de Expo Haarlemmermeer in Vijfhuizen, vlakbij Schiphol.
Meer informatie: www.showup.nl