Vloerenfabrikant Forbo start met een actie waarbij de consument met sfeer, emotie en muziek wordt geprikkeld om een linoleumvloer aan te schaffen. Je kunt er zelfs een huisconcert mee winnen.
Forbo levert meer dan 100 jaar linoleum en doet dat onder de merknaam Marmoleum. Om consumenten te interesseren voor Marmoleum start Forbo een campagne die onder de aandacht wordt gebracht via bladen, blogs, social media en radiospotjes. In de campagne worden ‘het (goede) leven’ en Marmoleum aan elkaar gekoppeld onder de naam Love Life Marmoleum. Om de collectie te ‘vermenselijken’ is deze opgedeeld in woonsferen en per sfeer hoort volgens Forbo een bepaalde muziek. Die kun je via de site beluisteren.
Huisconcert te winnen
Om het geheel nog meer luister bij te zetten, kunnen consumenten zolang de actie duurt (t/m 31 december 2016) iedere maand een huisconcert winnen indien ze minimaal 25 m2 Marmoleum laten installeren. Via een formulier kun je je voorkeur aangeven en ‘het gaat in overleg met Forbo’, aldus een woordvoeder weten. Winnaars kunnen worden ingezet voor promotionele activiteiten van Forbo, zo laat de fabrikant weten.
Meer informatie: www.lovelife-forbo.nl