Rivièra Maison gaat het productassortiment verbreden om het merk zo nog duidelijker in de markt te zetten. Wellicht komen er in de toekomst zelfs aparte hotels.
Dit najaar begint Rivièra Maison met de verkoop van handcrème en badproducten als start van een eigen lijn beauty- en cosmeticaproducten. Ook de verkoop van kleding behoort tot de mogelijkheden, zo laat oprichter-eigenaar Henk Teunissen weten in een video-interview met RetailTrends Media. Zeker is de komst van ‘eigen’ keukens en dat gaat nog dit jaar gebeuren. Teunissen zou graag meer willen doen in de horeca en sluit niet uit dat er over een aantal jaar een Rivièra Maison hotel is.
Thuisgevoel
Volgens Teunissen is Rivièra Maison een sterk merk en zou hij graag ‘wereldberoemd in Europa’ zijn. Klanten zijn dol op het merk en rukken zelfs labels van de stoelen en bieden deze vervolgens aan op Marktplaats, vertelt Teunissen. Het merk staat volgens hem voor een thuisgevoel en niet voor niets introduceerde de keten onlangs de pay off Home is where you can be you. Wat het ‘geheim’ achter zijn succes is, weet Teunissen niet en hij zegt ook niet te weten waarom bepaalde producten enorm succesvol zijn. Opvallende uitspraak: Teunissen zegt ‘blij te worden’ van de winkelketen Action.