Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Samenwerking Fonq met klusplatform Zoofy

Webwinkel Fonq biedt montageservice aan via klusplatform Zoofy. Fonq ziet het als een extra service en merkt dat klanten soms moeite hebben om zelf iets te monteren.
 

 

Een kast gekocht en er tegenop zien om die zelf in elkaar te zetten? Geen verstand hebben van elektra en daarom op zoek naar iemand die je net gekochte lamp kan ophangen? Dat kan als je een bestelling plaatst bij Fonq. Via klusplatform Zoofy kun je bij de bestelling aangeven dat je graag de hulp inroept van iemand die dat regelt. Zoofy is verantwoordelijk voor de montageservice, bij vragen over de service moet de klant dat melden bij Fonq. De service geldt voor kasten, bedden, eettafels, bureaus, wandmeubelen, raamdecoratie en binnen- en buitenverlichting.

Uitbreiding service
'Het is een uitbreiding van onze service', zegt Sanne Dijkstra, bij Fonq verantwoordelijk voor de communicatie. 'Wij merken bij onze klantenservice dat er vragen binnenkomen over montage, vooral bij kasten. Maar soms is er ook hulp nodig bij het ophangen van een lamp. Dat kunnen we nu direct via Zoofy regelen.' De service kan ook gebruikt worden voor eerder bij Fonq aangeschafte producten. De kosten van de service staan van tevoren vast en zijn zichtbaar bij de bestelling. Meer weten over de werkwijze en de spelregels? Klik bij Fonq op de knop Hulp bij inrichten > montagehulp.

Zoofy
Zoofy is een landelijk werkend online platform waarbij je een klusjesman kunt regelen voor allerlei kleine klussen. Dat varieert van lampen ophangen en kasten monteren tot het ontstoppen van de wc en het schilderen van de trap. Ook het plafond laten witten of een klemmende deur weer lekker laten draaien- Zoofy fikst het, zo is de belofte. Naast Fonq werken ook Bol.com en de bouwmarkten Gamma, Praxis, Karwei en Hornbach samen met Zoofy.

Meer informatie: www.fonq.nl en www.zoofy.nl

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2022 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten