Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Stijging aantal bezoekers beurs Maison & Objet

Het aantal bezoekers aan de beurs Maison & Objet steeg met 21% ten opzichte van de editie in september 2016. Het aantal Nederlandse bezoekers nam zelfs toe met 27%.

De van 8 t/m 12 september gehouden beurs trok aanmerkelijk meer bezoekers dan een jaar geleden want een stijging van 21% is extreem hoog. Hierbij past wel een kanttekening want in 2016 bleven mensen (waarschijnlijk) weg vanwege de aanslag in Nice, medio juli. In vergelijking met de septembereditie van 2015 was de stijging 13,6% en ook dat is nog steeds fors. De beursorganisatie wijst in dit verband onder meer op noviteiten, toekomstig trends, de indeling van de beurs en de ‘bemoedigende’ perspectieven.

Digitaal platform
Nog spectaculairder is de digitale groei van het vorig jaar gelanceerde platform MOM (Maison & Objet and More). Dit platform fungeert als verlengstuk van de beurs in Parijs en geeft informatie van fabrikanten en ontwerpers. Er staan 25.000 producten met foto’s en omschrijvingen op de site en het aanbod wordt permanent aangevuld. Ook kan het platform worden gebruikt voor het aanvragen van informatie, het leggen van contacten en het maken van afspraken. Volgens de beursorganisatie optimaliseert het platform de continuïteit tussen de twee beursedities (in februari en september) en biedt het ‘unieke groeimogelijkheden aan exposanten.’

Meer informatie: www.maison-objet.com

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2019 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten