De stylistenvereniging wil zich sterker en duidelijker profileren en vindt dat daar een nieuwe naam bij past. Tegelijk met die nieuwe naam zijn ook de huisstijl en de website aangepast.
Met de toevoeging van BNS voor de bestaande naam haakt de stylistenvereniging aan bij beroepsverenigingen als BNI (Beroepsvereniging van Nederlandse Interieurarchitecten), BNO (Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers) en BNA (Bond Nederlandse Architecten). BNS staat in dit geval voor Beroepsvereniging Nederlandse Stylisten. Tegelijk met de nieuwe naam zijn ook de huisstijl en de website aangepast die per 16 september in de lucht zal zijn. Het is de bedoeling dat de site een belangrijke rol krijgt in de uitstraling van de vereniging.
Sterke groei
Vijf jaar geleden werd CRISP (in hoofdletters) opgericht en ontwikkelde zich in snel tempo tot een volwaardige beroepsvereniging. De vereniging wil zich sterker en duidelijker profileren en tegelijkertijd zichtbaar maken wat de meerwaarde van een stylist kan zijn. Volgens BNS Crisp hoort daarbij een nieuwe naam ‘waarbij rekening is gehouden met de bekendheid en waardering voor de oude’. Tijdens de beurs Design District eerder dit jaar werd de nieuwe naam en huisstijl aan de leden getoond en binnenkort is het dus officieel.
Inspiratie & informatie
BNS Crisp behartigt de belangen van stylisten ‘die professioneel met hun vak omgaan’, zo laat de vereniging in een persbericht weten. BNS Crisp draagt er aan bij om de vakkennis te vergroten en het imago van het beroep van stylist verder te verbeteren. Dit doet BNS Crisp onder meer door te zorgen voor inspiratie, informatie, interessante bijeenkomsten en de inzet van een uitgebreid netwerk van en voor ervaren stylisten.
Meer informatie: www.bnscrisp.nl