Met een nieuwe huisstijl en website toont vloerengroothandel Cotap hoe zij de toekomt tegemoet wil treden. Creating Tomorrow’s Living, is de boodschap die het bedrijf wil uitstralen.
De site, gevat in de nieuwe huisstijl, is in feite het begin van een nieuwe fase van de groothandel uit Genemuiden. De afgelopen jaren is het bedrijf sterk gegroeid door diverse overnames en uitbreiding van het assortiment. Nieuwe markten, meer personeel en aanpassing van de logistiek waren het gevolg. Daarnaast wil Cotap meer zijn dan een groothandel in klassieke zin en wil het sneller kunnen inzetten op bijvoorbeeld veranderingen in smaak bij de eindgebruiker én dat communiceren. Een nieuwe huisstijl en een nieuwe website zijn daar het gevolg van.
Functie site
De nieuwe website is voorzien van een zoekfunctie, productfoto’s, productspecificaties, onderhouds- en leginstructies en garantievoorwaarden. Ook kunnen de dealers via een inlogcode inzicht krijgen in de voorraadstatus, hun eigen prijslijsten downloaden en digitaal orders plaatsen. In de toekomst komen daar nog functionaliteiten bij zoals de mogelijkheid van track & trace zodat klanten 24/7 inzicht kunnen krijgen in de leveringen. Volgend jaar worden aan de site consumentensites gehangen voor de merken Berry Alloc, Yunieq en Ambiant.