Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Webchance, beurs over e-commerce tijdens Tendence

Webchance is een specifieke beurs over online retailen en alles wat daar mee samenhangt. De satellietbeurs wordt gehouden tijdens de grote beurs Tendence in Frankfurt. 

Webchance wordt gehouden op 30 en 31 augustus en speelt in op allerlei ontwikkelingen rond het gebruik van online verkopen en richt zich op retailers die overwegen om zich hiermee te gaan bezig houden of dat in bescheiden mate al doen. Op de beurs krijgen bezoekers inzicht en antwoord op vragen als Hoe bouw je een webshop, hoe zorgt ook voor meer omzet in mijn online winkel, hoe kan ik klanten trekken met mobile marketing, hoe kan ik een online marketing campagne opzetten of verbeteren, hoe zit het met de rechtszekerheid in de online handel etc.

Voordrachten en tips
Op de beurs staan bedrijven die gespecialiseerd zijn in e-commerce, online marketing, social media, databescherming en recht, mobiele toepassingen, apps, multi-channel strategieën, logistiek en betaalsystemen. Ook zijn er gedurende de twee dagen van de beurs doorlopen lezingen en voordrachten met praktische tips voorbeelden van ‘best practices’.
Webchance staat in principe los van de beurs Tendence, maar wordt bewust tijdens deze beurs gehouden. Met Tendence 2014 beleefde Webchance haar première en dat werd een redelijk succes. Sinds die tijd wordt het onderdeel Webchance aan meerdere beurzen van Messe Frankfurt gehangen.

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2024 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten