Het online platform voor interieurproducten Wayfair introduceert met Hashtag Home het derde eigen merk. Het is volgens Wayfair een brede, redelijk trendy, betaalbare collectie met een eigen kleursignatuur.
De collectie Hashtag Home is zeer breed en omvat zitmeubelen, kasten, bedden, verlichting, woonaccessoires, vloerkleden, kantoormeubilair, bed- en badtextiel, gordijnen en tuinmeubelen. Wayfair ziet het nieuwe label als betaalbaar, georiƫnteerd op trends, kleurrijk en zegt dat het een verbinding vormt tussen moderne en klassieke vormen. Met het merk, het derde nadat in oktober 2019 het eerste eigen merk werd gelanceerd, zegt Wayfair consumenten te kunnen helpen een keus te maken uit het enorme aanbod. Dat omvat ruim 14 miljoen artikelen van 11.000 leveranciers.
Snelle groei
Wayfair is een snelgroeiend e-commercebedrijf en richt zich specifiek op producten voor de inrichting van huis en tuin. Opgericht in 2002 en ontstaan uit de samenvoeging van veel kleine specialistische webshops is het een enorm bedrijf geworden dat naast de thuismarkt Noord-Amerika in Duitsland en Engeland actief is. Vanuit Nederland kan besteld worden bij de Duitse of Engelse webshop.