Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Webwinkel Made.com opent ‘huiskamer’ op Schiphol

Online retailer Made.com etaleert een deel van de collectie in een paar ‘huiskamers’ op Schiphol. Passagiers kunnen in deze showroom/wachtruimte ter plekke online via informatiezuilen deze (en andere) producten bestellen.


De Engelse e-tailer Made.com wil ‘grenzen verleggen in een nieuwe leeromgeving’ en ‘op reis om de klant van de toekomst te ontdekken’, zo vertelt Damien Poelhekke van Made.com. Op de H- en M-pieren van Schiphol toont het bedrijf onder meer banken, stoelen, kasten en lampen en wie meer wil, kan via zuilen online het hele assortiment bekijken en desgewenst direct bestellen. De presentatie moet de bekendheid van Made.com vergroten en Schiphol wil hiermee een ‘optimale passagiersbeleving realiseren’. De huiskamer annex showroom annex wachtruimte blijft minimaal drie maanden open.

Fysiek en virtueel combineren
Made.com opereert vanuit Engeland en wil meer zijn dan een pure webshop en noemt zichzelf een online designbrand. In eigen land exploiteert het bedrijf een tweetal fysieke winkels en sinds vorig jaar heeft het een showroom in Amsterdam. Via het social platform Unboxed worden consumenten gevraagd om te fungeren als mini-showroom. Mensen die een product van Made.com hebben gekocht kunnen hiervan een foto maken, deze uploaden, hun gegevens op de site achterlaten en geïnteresseerden kunnen na afspraak ter plekke de producten live bekijken. Zo worden individuele (huis)kamers een soort externe showroom van de webwinkelier.

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2019 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten