Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Zuiver lanceert eigen merk: Bold Monkey

Het nieuwe merk van Zuiver profileert zich als wat tegendraads en excentriek. De producten, deels in beperkte oplage, worden via winkels en online verkocht.
 


Het nieuwe merk Bold Monkey (brutale aap) is grotendeels het geesteskind van Richard Halberstadt, een van de oprichters en eigenaren van Zuiver. Het omvat tot op heden diverse producten: banken, stoelen, tafels, vloerkleden en accessoires. De producten zijn bewust niet alledaags en omvatten een mix van uitbundige interieurstijlen, een beetje tegendraads, tegen het kitscherige aan. Volgens de bedenkers willen zij 'ieders smaak uitdagen en de grenzen van interieurinrichting verleggen.'

Limited editions
Dat gebeurt met een aantal producten die zowel via een aantal winkels als een eigen webshop worden verkocht. Naast de standaard producten - die dus niet bepaald standaard zijn – wil Bold Monkey ook producten verkopen die in beperkte oplages verschijnen, meestal maxinmaal 100 sruks. Bedoeling? Dat je iets unieks in huis haalt en dat er over gekletst wordt. Tot deze laatste categorie horen bijvoorbeeld een zwarte pantertafel en een zilverkleurige reiger. 

Meer informatie: www.boldmonkey.com

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2024 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten