Karwei heeft sinds kort een pop-up store treinstation Utrecht Centraal. Het is de start van een campagne waarmee de bouwmarktketen zijn nieuwste woonstijlen aan consument wil presenteren.
De pop-up store is geopend van 24 augustus t/m 10 september en toont een van de vier woonstijlen die Karwei onderscheidt: City Loft. Volgens Karwei staat deze stijl voor ‘internationale allure met luxe, comfort en een opvallend design.’ Per week staat een stad centraal. Dat zijn achtereenvolgens Londen, Berlijn en Parijs. In de winkels kunnen bezoekers ‘wooninspiratie opdoen’ en zijn cadeaus en woonaccessoires te koop. Ook kunnen mensen er terecht om uit te rusten, te werken of hun telefoon op te laden.
Ombouw naar meer decoratief
Vorig jaar had Karwei een tijdelijke winkel in de Amsterdamse Kalverstraat. Dat was om het merk ‘te laden’ op een plek waar veel mensen komen. Ook was de keten aanwezig op de vt wonen & designbeurs, de vroegere Woonbeurs. Al langer is Karwei om zich als bouwmarkt om te vormen tot een zaak die meer lijkt op een woonwinkel; van constructief naar (meer) decoratief. Er zijn tot nu toe drie bouwmarkten omgebouwd tot zo’n Karwei-nieuwe stijl. In gestaag tempo zullen andere filialen volgen.