Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Campagne Bol.com om woonassortiment te promoten

Met een campagne op tv, social media en buitenreclame promoot Bol.com het woonassortiment. Dochterlief staat ineens voor de deur omdat de verkering uit is en pa ziet zich genoodzaakt zijn mancave voor haar om te bouwen. Tot ineens de ex-vriend voor het huis verschijnt.
 

Still uit tv spotje Bol.com.


Moeten verhuizen omdat je relatie uit is, is geen pretje. Want waar moet je heen om onderdak te vinden? In een spotje van online woonwarnhuis Bol.com, onderdeel van een bredere campagne, staat ineens een meisje voor de deur met wat spulletjes en pa doet open: Hoi pap, 't is uit.

Wat nu?

Pa daalt af naar zijn mancave, haalt het dartboard van de muur, geeft de muur een lekker kleurtje en richt met zijn dochter haar nieuwe woonruimte. Uiteraard met spullen die bij Bol.com besteld zijn.

Totdat ineens getoeter klinkt en er een jongeman voor het huis staat met een groot bord in zijn handen: Sorry Kim.

Het gevolg? Even later kan pa weer met zijn maten pijltjes gooien en bier drinken.

Naast het tv spotje promoot Bol.com het woonassortiment onder meer op diverse online kanalen, in bladen en via buitenreclame.


 

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2024 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten