Aanstaande vrijdag begint in Frankfurt Christmasworld, door de beursorganisatie aangekondigd als ‘de grootste internationale seizoensdecoratiebeurs ter wereld’.
Hoewel de Kerst net een mand achter ons ligt en het jaar nog geen maand oud is, denkt de industrie al weer aan de feestdagen voor dit najaar. Van 30 januari tot en met 3 februari wordt in Frankfurt Christmasworld gehouden en deze beurs presenteert zichzelf met de slogan ‘seasonal decoration at its best’. Want buiten de puur op Kerst gerichte producten gaat het om allerhande typische najaarsproducten. De beurs richt zich op groothandelaren en retailinkopers van tuincentra, doe-het-zelf-winkels, bloemisten, interieurspecialisten, ontwerpers en stylisten en biedt een overzicht van de nieuwste trends en concepten op het gebied van feestelijke decoratie.
Show
Tijdens de beurs zijn er diverse shows en het op bijzondere wijze presenteren van producten is een essentieel onderdeel van Christmasworld. Het Nederlandse bureau 2Dezign speelt hierin ieder jaar een opvallende rol, dit jaar met het thema ‘The Ice Hotel’. Dit thema is gekozen als metafoor voor de manier waarop detaillisten hun winkel kunnen aankleden. Ook zal het de relatie verbeelden die retailers met hun klanten (kunnen) aangaan.
Meer informatie: www.christmasworld.messefrankfurt.com