Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Workshop: Help, de klant vraagt om korting!

Woonwerk organiseert een workshop over hoe je het beste kan omgaan met de vraag van klanten die om korting vragen. De workshop wordt op 4 verschillende locaties gehouden.

Klanten vragen steeds vaker om korting en zelfs ervaren verkopers hebben soms moeite met deze vraag. Scholingsbureau WoonWerk biedt een ‘inspirerende workshop’ voor verkopers in de woonbranche hoe zij het best kunnen omgaan met die korting vragende klanten. ‘Met als doel om je producten met een nette marge te verkopen en tegelijkertijd je klanten tevreden te houden, zonder de inhoud van je kassa cadeau te geven’, aldus een toelichting op de workshop.

Diverse locaties
In de workshop krijgen de deelnemers te maken met tips, trucs en theater in het verkoopgesprek. Praktische handreikingen zijn een belangrijk onderdeel van de workshop. De workshop wordt gegeven door trainer en businesscoach Richard Beune van het bedrijf Salespiration. De training wordt de komende maanden gegeven op een viertal locaties. Op 2 maart van 10.00 – 13.00 uur in het Home Trade Center in Nieuwegein. Vervolgens in Haarlem (2 april), Eindhoven (23 april) en Bergen op Zoom (14 mei). Deze laatste drie workshops worden gehouden van 19.00 – 22.00 uur.

Kosten
De workshop werkt met een open inschrijving en kost € 39,50 voor (verkoop)medewerkers in de woonbranche, voor andere deelnemers bedraagt de prijs € 95,00. Het is ook mogelijk om deze workshop als incompany training op eigen locatie uit te voeren.

Meer informatie: www.workshop-korting

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2024 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten