Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Serena Williams boegbeeld campagne Tempur

Matrasfabrikant Tempur zet tennisster Serena Williams in voor een wereldwijde marketingcampagne, getiteld ‘This Sleep is Power’.



Tempur ziet in Serena Williams een vrouw die de belichaming is van kracht en gebruikt haar als boegbeeld voor de wereldwijde campagne ‘This sleep is Power’. Hiermee wil de matrassenfabrikant aan consumenten duidelijk maken dat zij ‘door het comfort en de drukverlagende eigenschappen van Tempur diep kunnen slapen en zo hun persoonlijke kracht kunnen vinden om de uitdagingen van de dag aan te kunnen’, aldus David Montgomery, topman van Tempur Sealy International.

Wereldwijde campagne
De campagne wordt in de zes belangrijkste markten (Verenigde Staten, Canada, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Australië) op tv uitgedragen. In andere landen, waaronder Nederland, zal dat ‘digitaal’ gebeuren. ‘Met de lancering van deze campagne willen we een ongeëvenaard enthousiasme creëren voor onze Tempur-producten’, zegt Marcel Hoogendoorn, country manager Tempur Sealy Benelux.

Aanstaand moederschap 
De campagne start deze maand, vlak voor een aantal belangrijke tennistoernooien waardoor Williams sowieso in de belangstelling zal staan. Overigens niet vanwege haar tennisactiviteiten want de 35-jarige powerwoman is zwanger en zal dit jaar niet meer in actie komen. Williams weet dat voor de matrassenfabrikant leuk te verwoorden. ‘Nu ik een nieuw avontuur begin als aanstaande moeder, blijft een goede nachtrust een topprioriteit voor mijn gezin. Ik kijk uit naar de toekomst, ook wat betreft mijn tenniscarrière – natuurlijk met de krachtige ondersteuning van Tempur.’

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2024 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten