Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Hallo! Hoort u mij?

Een prijs is leuk, zeker als het een praktische prijs is waar je wat mee kunt. Dat pakt soms toch anders uit.

 

 

Vorige week werden in De Woonindustrie in Nieuwegein de Vakdagen gehouden, voorheen (voorjaars)beurs genoemd. Tijdens het evenement werden verschillende exposanten in het zonnetje gezet omdat zij volgens de organisatie zich onderscheidden van anderen. Zo kreeg Mobitec een prijs voor 'beste marketing'. Naast eeuwige roem bestond de prijs uit een megafoon als tastbaar en symbolisch product om te laten zien dat marketing feitelijk vooral het rondbazuinen van je boodschap is, wat die ook moge zijn.

Op dinsdag 7 februari, het was al laat in de middag en dan wordt het rustig op de werkvloer, besloot Mobitec sales manager Pascal Peters de megafoon te gebruiken om collega's en concurrenten deelgenoot te maken van enige geheimen van hun marketing. Vanaf de stand op de eerste verdieping, dat leek hem een goed idee. Zo kon je makkelijk het atrium intetteren. Hij pakte de megafoon, zette deze aan zijn mond en toen......gebeurde er niets.

'Ah, ik zie het al. Er zitten geen batterijen in.'


 

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2024 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten