Yataz nieuws & blog


Zoek naar artikelen:

 

Leen Bakker start met eigen bezorgservice

Leen Bakker is deze week gestart met het thuisbezorgen van meubelen en andere volumineuze goederen met een eigen bezorgdienst. Hierdoor denkt de keten een kwalitatief betere levering te kunnen geven en anticipeert het op eigen geformuleerde groeiplannen.
 


De eigen bezorgdienst gaat van start onder de naam Last Smile, een knipoog naar de veelgebruikte term last mile wanneer het gaat om het afleveren van online bestelde producten. De dienst volgt op een pilot in 2019 van thuisbzorgen die volgens Leen Bakker leidde tot een hogere klanttvredenheid. Voor de service maakt het bedrijf gebruik van eigen vijftig bezorgers die een interne opleiding hebben gehad.

Groeiplannen
Naast meer controle over het bezorgproces en een daardoor kwalitatief betere levering speelt Leen Bakker in op groeiplannen. De verwachting is dat de online omzet en de volumes de komende jaren verder zullen toenemen.

<< Ga terug naar de vorige pagina

© 2020 YATAZ
Platform voor professionals in de woonbranche
MILNED Internetdiensten